Sanna tipsar

Har vaknat på nätterna nu när jag tränat sent, undra om de har något samband...?! 

Idag kände jag inte för att gymma på kvälllen = inte hinna duscha = vara svettig och äcklig = vara uppe i varv = inte kunna sova = vara trött dagen efter!
Och när man har prov då måste man vara PIGG! :D
Så det fick bli en timmas pw istället, riktigt härligt! :D 

Nu ska jag dricka te och varva ned framför tven, och sedan blir hopp i sängen,
pusssss.
 
Här får ni mina favvisar till en riktigt grym POWER pw!;)

will.i.am – #thatPOWER
Young Squage – Who's At The Door
Psy – Gangnam Style (강남스타일)
Claydee – Mamacita Buena - The Perez Brothers Official Remix
Havana Brown – We Run The Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0