Mitt första jobb

Som ni kanske vet så var ju jag på anställningsintervju på sommarland innan påsklovet?
Och igår fick jag ett mail om jag hade hade fått jobb där :D 
Grymt kuul! :D 
 
Än så länge så kommer jag jobba i 5 veckor, men det kan ju tillkomma flera arbetsdagar.
och jag ska vara badvärd vid Sagopoolen :D Ibland långa pass och ibland korta!:D
 
Jag fick mitt 3e hands val, hade valt fastfoodbiträde som numero uno och attraktions värd som numero dos, men vemvet, detta kanske är det roligaste ever?;)
 
Någon utav er som har jobbat på någon nöjespark tidigare som vill berätta lite för mig?! :D 
 
Eller är det någon utav er som också ska jobba där i sommar?! :D Säg till isf ;) 
 
pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0