IDAG ÄR EN BRA DAG!

Ibland har man dåliga dagar, som jag hade igår.. Men efter regn kommer solsken! ;)


Så idag har jag haft en SJUKT bra dag, trots dålig sömn! :D 
Dagen har gått i ett, lektioner har avlägsnat varandra och det har känts som att de bara varit i typ 10 min ;o 

Var även med på hela danslektionen idag, ÅÅÅH SÅ ROLIGT! :D:D:D dock så skippade jag några övningar i uppvärmningen, och gick inte lika djupt som alla andra, men i det stora hela så var jag på benen hela danslektionen ;)  så jäääkla skönt att äntligen kunna vara med och göra mer än bara markera :D:D:D

Sen gick även historia provet bra ;d och jag har en otrolig energiiii!!

Såååå nu ska jag försöka få med mig all den energin till gymmet och kötta ryggggg med världens bästa erika♥  ska även göra kroppsmätning, spännande!! :D
pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0