tre små skeetongar

hos morfar idag var det väldigt livat,  som vanligt,   3 små skitungar springer runt och leker som det ska vara!
Vi började med att fika, haha min moster är ju väldigt bra på att göra bullar.. typ brända..? hahaha men goda var dom iaf det är ju huvudsaken
sen gick jag och adam ut med småpojkarna och lekte i snön, och skulle tända tomtebloss men det funka inte så vi hade snöbollskrig istället!   och jag pussa sönder dom.. (a) busig kusin ;o
aja..  här kommer resten av listan med grejerna jag fick idag,
pusssss.

16. Bodylotion&Handkräm

17.  fiskmagnet *sätta på kylskåp*
18. huvudmassade

19. ännu mer toffifee ;o det får sparas (yy'

20. träningslinne *kommer byta det för det passa inte*
21. röda tights
22. svarta over knees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0