tack för dagen, älskling♥

Min dag har varit helt underbar,  fram tills nu..   fick precis reda på att min gammel mormor har dött
hon blev visserligen 94 år,   och det kanske var dags,  men ändå.. nu kommer det ju inte finnas "lilla mormor rut" mer som bara är en halvmeter lång och gör världens godaste hallonsaft,  usch.. det känns som att alla jag älskar & bryr mig om bara försvinner..

menmen.. tillbaka till när allting var bra!
Först gick vi till Kronhusbodarna & fikade,    amanda köpte kaffe & sallad, och jag en varm choklad, mums
Sen gick vi runt i affärer, och självklart köpte jag saker till mig själv.. hehe! inte så ovanligt när jag går i affärer
oså 2 julklappar, en till mamma & en till moster.
Köpte även lite godis, haha,  man får ju unna sig lite gott ibland, och speciellt på sin 3-årsdag med bästavän♥

På tågresan hem satt jag med 3 sköna snubbar från vårgårda, så hade ju det lite roligt sällskap iaf
Nu kommer bilder,
pusssss.


tröjan jag köpte
missäy: 199





mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0