dubbeltåg

Till göteborg va det inget problem med tåget,  men på vägen hem så va det en massa krångel :O kom hem ungefär kvart över 8 när vi skulle varit hemma kl 7   menmen..
Självklart köpte jag lite grejer till mig själv,    jag sparade örhängena och resten slog jag in som julklapp till mig själv  från tomten.. (a)    dom får ni se imon!(yy'
men nu kommer lite bilder från dagen,
pusssss.

vår lunch,  muums

Värsta söta flaskan, och den perfekta "bananen"..




lite fula bilder bjuder vi på

örhängena (:


Kommentarer
Postat av: ellinor lindström

HAHAHAHHA TITTA MIG!

hahah, god jul gumman!

himla rolig dag ju!<3

2010-12-25 @ 21:12:42
URL: http://linorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0