26

Mina rädslor :
spindlar.. jag hatar dom ;i  läskiga små kryp som bits uschabuscha..
jag är även rädd för att bli sviken,  det är nog det värsta som finns tror jag ;o
mörker.. jag hatar att gå ute själv på kvällen,   och även vara ensam i mörka rum
och trånga utrymmen, om jag sitter fast mellan nått,  måste ta mig igenom något smalt eller  om jag råkar ta på mig en för liten tröja och knappt får av den, jag får panik & börjar skrika och sprattla,  inte kul alls



ryser av att bara titta på den..

ett brustet hjärta är aldrig kul

typ sådär.. vem vet vad som kan hoppa ut ur buskarna ;o ?

Känner ni inte bara hur paniken sprider sig i kroppen när ni ser den här bilden..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0