2

Något om mig som folk inte känner till :
Det är att jag är väldigt känslig,  jag kan börja gråta hur lätt som helst,  till filmer, om jag lyssnar på en låt, eller om nån säger något taskig till mig.   
t.ex om jag är jätte trött och har skit ont i huvudet, och min bror eller nån i familjen säger något som inte passar, då kan jag gå upp på mitt rum, slänga mig i sängen och gråta.  haha lite konstigt, jagvet..

och även att jag är väldigt tidsnoga, eller hur man nu ska kalla det.
det kan t.ex vara såhär ..  " Om vi gör det halv 2,  då kan vi gå dit kl 2, sen kan vi gå hem till dig vid halv 3 oså är vi där vid halv 4 "    HAHA!! ungefär så kan det låta  det går nog nästan att fråga vem som helst om det!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0