1

Favoritplagget ur min garderob :
Hm.. det va lite svårt faktiskt,  jag gillar ju så himla många saker ur min garderob..  men jag måste nog säga mina leggins eller mjukisbyxor.  leggins har jag alltid på mig typ,  och det är så skönt att ta på sig mjukisbyxorna när man har kommit in efter att behövt ha gått den långa biten från skolan och fått benen helt sönderfrusna av kylan.  vad skulle man gjort utan mjukisar?! :O

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men nu ska jag och johanna åka och träna,  det blir bara sumba idag *läxors fel*
och jag tror sara hänger med!
pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0